شب میلاد تو


عشق

حضورت تکیه گاه امنی ست برای بودنم...

شب میلاد تو ای یار مرا

      شب غمگینی بود

           خانه با یاد تو از گل لبریز

                   همه جا پرتو لرزنده ی شمع

                            دوستانت همه شاد٬ عاشقانت همه جمع

                                       لیک در جمع عزیزان تو نبودی افسوس

                                                  همه با یاد تو در طیب و سرور

                                                            خانه در گل مستور٬ همه جا لعمه نور

                                                                       یاد شیرین تو در موج نشاط

                                                                               عکس زیبای تو در جام بلور

همه با یاد تو خندان بودند

       و من خانه به طوفان داده

              در میان همه گریان بودم

                    شمع همراه دل من می سوخت

                            و کسی آگه از این راز نبود

                                     چه کنم بی تو در شادی ها بر دلم باز نبود

                                               شمع هم گریان بود

                                                        لیک ای معنی عشق!

                                                                اشک دلداده کجا٬ گریه ی شمع کجا

                                                                           من کجا با دل تنگ٬ شادی جمع کجا

من که در بستر غم ها بودم

         تو ندانی که چه تنها بودم

                  کاش می دانستی شب میلاد عزیزت ای یار

                             من به اندازه ی چشم همه مردم شهر

                                     گریه کردم در خویش

                                             شب میلاد تو من بودم و اشک

                                                     من که از اشک غریبانه چو دریا بودم

                                                                آه٬ ای معنی عشق!

                                                                            تو ندانی که چه تنها بودم ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 30 / 1 / 1390برچسب:,ساعت17:31توسط Katrin | |